
Bireysel Hizmet Paketimiz, daha önce Google platformlarında dijital reklam yayınlamamış veya yayınladığı dijital reklamlardan hedeflediği verimi alamayan "- Gereksiz reklam ödemesi yapıyorum" düşüncesinde olan işletmeler için öneririz. Dijital reklamcılıkta başarılı olmanın bir çok farklı unsuru bulunmaktadır. Bu unsurları farklı sektörlerde deneyimlemiş sertifikalı reklam yöneticileri ile çalışmanızı öneririz.
"Bireysel Hizmet Paketi" sınırlı süre 1.250 TL yerine 750 TL'dir.
E-Ticaret sitesine sahip işletmeler için uygun değildir.
Google Business ve Google Map uygulamaları tamamen ücretsizdir, sizi telefonla arayan veya farklı bir iletişim kanalı ile sizlere ulaşan firma ve kişilere itibar etmeyin. Sadece mağazanızın fiziksel adresine müşteri çekmek için reklam yayınladığınızda Google ödeme alır.
Bireysel Hizmet Paketi Tanımı :
Ücretsiz Google Ads Hesap Kurulumu: İşletme bilgileriniz ile Google platformlarında dijital reklam yayınlayabilmek için Ücretsiz Google Ads hesabı kurulur. Ads hesabının yönetici Digidrom'dur ancak işletmenize verilecek olan yetki ile 7/24 ister mobil uygulamadan ister bilgisayarınızdan tüm ödemeleri, tüm harcalamaları (Tıklamalar veya Gösterimler), faturalandırmaları, raporları görebilirsiniz. Resmi mobil Ads uygulaması ve internet sitesinden verilecek olan bu yetki şeffaflık ve kontrol adı altında akılda hiç bir soru işareti kalmamasını amaçlamaktadır.
Kampanya ve Bütçe Yönetimi: İşletmeniz ürün ve hizmet çeşitlerine göre birden fazla kampanyaya ihtiyacı olabilir. Kampanya ve reklam grupları ile farklı hedeflemeler oluşturmak Google tarafından da önerilmektedir. Bu durumda toplam bütçenin hangi kampanyaya ne kadar harcanması gerektiği de önemlidir. Kullanıcılar tarafından her zaman talep edilen ürünler, sezonluk ürünler, trend olan ürünler vb. farklı kampanyalarda yer almalı. Örneğin; tekstil ürünleri satan bir işletmenin pantalon ve gömleklerine ayrı kampanyalar ile reklam vermesi, reklam gruplarında da kalıp ve kesim seçimlerine göre ayırması en iyi dijital reklam stratejisidir. Bu şekilde kullanım ile anahtar kelimelerde reklam gruplarına göre ayrılabilir.
Google Business (Benim İşletmem) ve Google Map (Harita) Yönetimi: Google Business ve Map, mağazanızın fiziksel adresini ve bilgilerini girerek Google'da mağazanızın arama sonuçlarında daha detaylı bir şekilde listelenmesini sağlayabileceğiniz Ücretsiz Google hizmetleridir. Mağanızın yakın konumunda arama yapan bir kullanıcıyı Google Business profiliniz (Mağaza resimleriniz, Ürün açıklamaları, Hizmet açıklamaları, Yıldızlı yorumlar, İletişim Bilgileri vb.) ile mağazanıza gelmeye teşvik edebilirsiniz. Ve Google Map ile mağazanıza gelmeye karar veren kullanıcı tek bir tuşla yol tarifi alabilir. Bazı kullanıcıların acil ve hızlı çözümlere ihtiyacı olabilir,
Örnek 1: Kullanıcı bulunduğu konuma en yakın beş yıldızlı ev yemekleri yapan işletmenin nerde olduğunu bilmek isteyebilir.
Örnek 2: Cep telefonu arızalanan bir kullanıcı en yakın tami servisinin nerde olduğunu bilmek ister ancak cep telefonu kişisel kullanıma yönelik bilgiler içerdiği için yorumları ve soruları okuyarak firmaya güvenmek ister.
Sektör ve Benzer İşletmelerin Analizi: Dijital dünyada rekabet her geçen gün daha da artmaktadır. Aynı sektörden bir çok firma benzer ürün veya hizmetini internet sitesinde tanıtmakla beraber dijital reklamlar ile erişebilir olmayı hedefler. Bu rekabette başarılı olabilmek için bir çok etken vardır ve genelde bu etkenker hep kullanıcı önemser. Dijital reklamlar ile internet sitenize kullanıları çekseniz bile yavaş açılan veya kullanıcı deneyimi kötü bir internet sitesi başarısız sonuçlara neden olur. Benzer işletmeler analiz edilmeli, sadece ürün hizmet fiyatları değil. Bütün internet sitesi analiz edilmeli, başarılı sonuçlar vermiş/verecek adımlar kendi internet sitenize uygulanmalı. Kullanıcı davranışları çok benzerlik gösterir, bu durum benzer sektörlerde daha da benzemektedir. Örneğin, satın almak istediğiniz pantalonu sadece mankenin beden ölçüleri yazdığı ve detaylı beden tablosu olduğu için bildiğiniz siteden satın almak isteyebilirsiniz.
Haftalık ve Aylık Raporlama: Raporlar, reklam hedefinize ulaşıp ulaşmadığınızın doğruluğunu sağlayacak en önemli verileri barındırır. Rapor verileri geçmiş kampanyalar hakkında için fikir edinmenizin yanı sıra gelecek kampanyalar içinde fikirler verir. Reklam bütçenizi arttırmak için raporlarla karlılık oranını göz önünde bulundurmanız gerekir. Veya bütçenizin büyük yüzdesini hangi kampayanızda harcamak istediğinizi yine raporlar doğrultusunda analiz etmelisiniz. Sizlere sunacağımız farklı raporlar ve sunumlar ile doğru reklam hedefleri oluşturur, reklam bütçenizden en iyi verimi almanızı hedefleriz.