E-Sektör hizmet paketimizi, farklı sektörlerde ürün veya hizmet satışı sunan e-ticaret siteleri için öneririz. Farklı sektörlerde alışveriş yapan kullanıcıların dijital davranışları farklılık gösterdiği için, ürün optimizasyonlarının ve reklam kampanyalarının farklı ayarları bulunmaktadır.

E-Ticaret hizmet paketinin tüm özelliklerinden yararlanabilmeniz için, işletmenizin aktif olarak faaliyet gösteren e-ticaret sitesine sahip olması gerekmektedir. İnternetten satış yapmak istiyor ancak E-Ticaret siteniz mevcut değil ise Whatsapp Destek Hattı üzerinden bizlerle iletişime geçerek, E-Ticaret paketleri hakkında ücretsiz destek alabilirsiniz.

E-Sektör Hizmet Paketi Tanımı :

E-Ticaret Hizmet Paketinin tüm özelliklerini kapsamaktadır. Ek olarak verilen hizmet tanımımız aşağıda listelenmiştir.

Sektör Bazlı Reklam Kampanyaları: Dijital reklam kampanyalarının hedef pazarlamayı destekleyecek bir çok reklam biçimi ve ayarı bulunmaktadır. Google reklam biçimleri, ürün veya hizmet farklılıkları göz önünde bulundurarak tasarlamıştır. Reklam yöneticileri bu biçim ve ayarları kullanarak her işletme için farklı reklam stratejileri oluşturur. Başarılı sonuçlar için sektör incelemesi yapılması çok önemlidir. Bilindik, standart yöntemler başarısız bir reklam kampanyası ile sonuçlanabilir. Hatta aynı sektörde de olsa her işletme için farklı reklam stratejileri oluşturulmalı. Marka bilinirliği ve müşterinin markaya olan bağlılığı düşük olan işletmeler aynı reklam stratejisinde farklı sonuçlar alabilir.

Sektör Bazlı Product (Ürün) SEO: Bazı ürünlerin standart özellikleri mevcut iken bazı ürünlerin renk, tasarım, beden, teknik özelllikler gibi bir çok ek özelliği bulunmaktadır. Bu özellikler Google'a ne kadar iyi tanımlanırsa arama sonuçlarında ilk sıralarda yer alma olasılığı artar. Daha önce de belirttiğimiz gibi arama sonuçlarında ilk sırada yer almak sadece bütçeye (Google Reklamları için harcadığımız ödeme) bağlı değildir. Google'ı işletmemizde, 7/24 çalışan bir satış danışmanı olarak düşünebiliriz. Biz ürünümüzü Google'a ne kadar iyi tanıtırsak, Google'da potansiyel müşterilerimize o kadar iyi sunum yapacaktır.

Sektör Bazlı Fiyat Karşılaştırma: Üreticilerde dahil olmak üzere bir çok işletme E-Ticaret sitesi kurarak dijital gelir elde etmeyi planlamaktadır. Bu durum aynı ürünün farklı e-ticaret sitelerinde farklı fiyatlarla sunulmasına neden olmaktadır. Bilinçli tüketiciler Alışveriş sekmesindeki fiyat karşılaştırma özelliğinden yararlanarak, satın almak istedikleri ürünü en uygun fiyata almak istemektedirler. Fiyat rekabetinde hangi konumda olduğunuzu bilmek ve rekabet iyileştirmeleri yapmak, dijital reklam kampanyanızın başarısını direk etkileyecektir. Ve müşteriniz ile olan bağı daha kuvvetlendirecektir. E-Ticaret siteleri arasında "Pahalı Satıcı" olarak anılmamak için fiyat karşılaştırma raporu belirli aralıklarla yapılmalıdır.

Platform İçi Rekabet: Pazaryeri platformlarından alışveriş yapan kullanıcıların dikkat ettiği bazı hususlar bulunmaktadır. Bunlardan en önemlileri; mağaza yıldızı, yorumlar, kargo fiyatı, kargo süresi vb.

Platformlar Arası Rekabet: